Bertarikh 050412 adalah hari paling gembira @ Berjaya Balas Dendam ;D

Aku rasa , segelintir orang yang baca entry ni mesti salah faham . Bukan maksud aku balas dendam dengan cara membunuh ke atau benda - benda yang tk berfaedah , okey ! Haaaa.. bukan apa , nak tau cerita dya ? Meh , sini , aku nak cerita :)

Tempoh hari , ustazah ada hamper . Dalam hamper tu , ada beberapa makanan ringan and air King Cola dan air tin laici . Usai ustazah bahagi makanan ringan tu kat kitorang , tinggalah air King Cola dan air tin laici tu . Apa lagi , kami berebutlah . Huru hara jadinya . Hahaha ... Biasalah kan ? Akhirnya , ustazah decided buad kuiz . Perempuan versus Lelaki . Siapa menang ? Huh , jawabnya lelaki lah . Diorg dapatlah air King Cola tuh . Kalau aku , tak kesah . Biarlah , but , perempuan jugak ada habuannya . Air Tin laici tuh ... Lagi berkhasiat daripada air king Cola tuh . Kan ? Hahahah .. What we care ?!

Sampailah kat kelas , diorang ungkit balik pasal kemenangan kuiz agama tu . Aduhaiiii , sakitnya hati !! Sampai air King Cola yang tk berkhasiat pun nak julang ramai - ramai bagai dapat piala bola tuh . Depan kelas pulak tuh . Aku buad tak tahu jea . Buad apa nak kesah sangat air tuh ?? Abis minum , bukannya nak buang , letak merata- rata . Tegur , buat tak tahu . Siapa yang buang ? Budak perempuan jugak . Eh , hello !! Kami perempuan bukan wife or hamba korang ea ? Faham ?

But , semalam , adalah hari paling gembira buat kami ( perempuan ) sebab semalam , cikgu sejarah ada buat kuiz . First sekali , antara kumpulan bertarung . Siapa pantas dialah menang dan sebaliknya . Ada empat kumpulan , Angsa Ganas ( mengada ikut nama kumpulan dalam show Super Spontan tu ) , Celik Sejarah ( kumpulan aku ) , Matahari ( masa tu matahari dah nak terbenam ) dan Tanyalah Cikgu ( unik nama kumpulan tu ) . Nak tahu ? First , Angsa Ganas , second prizes , Celik Sejarah , third , Matahari and the last place , Tanyalah Cikgu . Dan , ada lagi satu perlawanan antara lelaki atau perempuan . Haaaa... Ni yang menarik ni !!! Excited nak cerita .. Ngee~

Mula - mula sekali , memang sengit . Lelaki mendahului perempuan . Happylah diorang . Tapi , kegembiraan diorang tak lama . Soalan terakhir , sebelum balik tu , soalan yang memakan diri mereka menyebabkan kemenanganitu berpihak ke tangan kami . Hahaha ... tak faham ? Perempuan menanglah !!! Menjerit kegirangan tau tak ? Hahaha ...

Okeylha , sampai sini sahaja aku cerita . Tangan aku dah penat taip .Thanks for baca entry ni . Dah abis baca , komenlah ya !! :)

0 insan comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...