Salam Ramadhan Al-Mubarak

Assalamualaikum :)

Salam Ramadhan aku ucapkan kepada semua umat Islam di seantero dunia ini. Korang puasa? Eh, mestilah puasa, bukan? Kalau perempuan yang 'taa puasa' tuh, jangan salah faham. Cuti puasa itu telah diizinkan oleh Allah. Tapi, kenalah ganti, bukan?

Hari pertama puasa kat sekolah, seriusly memang penat. Nasib baik balik kul 5.30 petang. Kalau macam biasa tuh, memang bagai hendak rak tahu! Ni perasaan aku ;

Macam begitulah perasaan aku. Tapi, bukan aku seorang jaa. Kengkawan aku yang lain pun ada rasa macam aku. Korang? Mesti penat, bukan? Heheh.. Give me five!
Rasanya itu jaa kut. Hikhik :)


Selamat menunaikan ibadah puasa di bulan Ramadhan yang mulia ini. Bulan Ramadhan ni memberi peluang kepada kita semua untuk melakukan amal kebaikan. Kata orang, pintu syurga dibuka seluas-luasnya manakala pintu neraka ditutup rapat-rapat. Sentiasa berdoa kepada Allah supaya kita dilindungi dengan pelbagai nafsu serta dugaan pada bulan ni. Banyakkan buat amal kebaikan. Semoga kita mendapat keberkatan daripada-NYA. Aminn.. Selamat bersahur, selamat berpuasa dan selamat berbuka puasa :)

0 insan comel:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...